2010-12-25
 19:57:29

Tjena kexet! Står du här och smular??

Trudeludeludeludu!

God jul, god fortsättning, gott nytt år, och så kan vi väl slänga in ett Glad påsk också för att gardera oss.
Igår var då julaftonen 2010. Vi i vår familj skulle bege oss rätt mot Klass 2 varningens småland för att fira med min mormor, hennes man och våra kusiner. Efter en anings halt väglag kom vi säkert fram. Julstöket satte igång och efter en stund anlände våra kusiner. Jag menar ååå vad de är söta och gulligulliga! God mat, fina presenter och ypperligt sällskap, kan det bli annat än bra?

Det jag berättat och announcat via facebook och andra diverse medier är att jag FLYTTAR den 30 november. JAg fick det i julklapp, en lägenhet fram till april alltså. In the old town mitt i city!! JAg har ca 2-3 minuter till tunnelbanan, en station in till T centralen. Hur bra kan det bli? :) Så på måndag ska vi ordna lite inför flytten. Jag tänkte att det kan vara ett ypperligt tillfälle att rensa saker amn inte ska ha kvar nu.
En annan favoritklapp var min gööööörfina kaffemaskin som kan göra allt från varm choklad till latte macchiato, välkommen hem till Sophias fik! :)
Annars fick jag helöt underbara presenter också, som en pälsväst, mössa, pengar, muggar, ett champagneglas till den serien jag samlar på, champagne, biopresentkort, koftor åsåvidare.

Hoppas ni hade en mysig julafton!

 



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: