2010-12-10
 23:06:45

Varför vara en fågelunge när du kan vara en örn?




Varför vara en fågelunge när du kan vara en örn?
Varför slösa bort livet när du kan ta tillvara på det?
Varför fokusera på negativa saker, när du kan fokusera på det positiva?
Varför välja botten när du kan välja toppen?
Varför inte välja livet?

Allting klarnar för mig. Hur mycket jag gått miste om, men även hur mycket jag nu har framför mig när jag valt livet. Låter kanske flummigt, men känner ni mig, vet ni nog exakt vad jag syftar på och menar.

Jag har valt livet, och det, ursäkta mig, är så JÄVLA härligt!


King

också är du så jävla snygg så jag önskar jag vore kille istället!!!!!



PUBLICERAT: 2010-12-16, 01:46:22 | URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: