2010-02-10
 20:09:54

10/2-10

God kväll!

Nu har jag slagit mig till ro (eller njae) på mitt rumsgolv och sitter nu å ska ladda in bilderna på båtarna jag tagit till mitt WebDesignarbete. Jag tog bilderna med mammas kamera vilket betyder att de är så stora och tar massor av tid att lägga in här, måste alltså förminska de rejält innan ni får se dem, sjuuukt bra blev dem i alla fall om jag får säga det själv. Nämdö och Solöga var modeller denna dag. Nämdöbilderna blev absolut bäst! Visade dem för matrosen på Solöga när jag åkte hem, fast han tyckte nog att jag skulle ta på just Solöga istället, wonder why... ;)

Idag hade vi i alla fall religion först, jag tycker faktiskt mer och mer om de lektionerna! Spännande är det, jag ser framemot när vi ska läsa om sekter!
Sen skulle vi ha Svenska, och vi hade i grupper fått i uppgift att intervjua 4 tjejer och 4 killar om språkskillnader mellan män och kvinnor, rätt spännande ämne! Vida och jag snappade upp inte mindre än två killar (elelr 1 kille och en man, LABY träffade vi nämligen på och började intervjua honom) Och sen intervjuade jag Vida som då räknades som våran tjej ;)
Sen hade vi Filosofi, vilket inte är mitt favoritämne, men idag var det helt OK. Man måste verkligen typ hänga med nästan hela tiden för att ha en chans att fatta och tycka att det är någorlunda intressant. Fast det som är lite jobbigt, är att när vi (enligt mig) börjar komma in på de mer intressanta sakerna, utbrister vår lärara; HELVETE, vad långt ifrån ämnet vi kom! Attan, säger jag...

Sen begav sig jag och Vida till biblioteket, Vida för att återlämna en försenad bok, som hon dock inte behövde betala för :) och jag för att plugga. Satt och lästa igenom Kinapappret inför provet nästa vecka, jag har en känsla; det här kommer nog gå bra! Eller i alla fall hyfsat, amn vet ju aldrig med Gumpas prov.

Ordnade upp lite grann med min Sam B uppgift, så att jag slipper filma mig själv när jag pratar. Ska göra allt per telefon istället, sååååå mycket bättre, elelr INTE, men va tusan lite bättre i alla fall.

Tog mig till Vaxet och beställde klipptid till mitt superslitna hår, på onsdag, verkar det bli av! ska bli härligt att klippa bort kluvna hårtoppar.

Nu måste jag börja på WebDesignen!

Pusshej!

Här är en ganska liten variant på bilden, den e snyggare i verkligheten (Det tog inte så lång tid att ladda upp tydligfen, trodde den skulle vara för stor ;) )



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: