2010-02-01
 16:23:29

1/2-10

Nu har jag pluggat massor med Kemi, jag tor bestämt att min hjärna har omvandlats till en oxoniumjon!
Ska alldeles strax fortsätta plugga, ska försöka få lite projektarbete gjort också, slänga iväg några mejl.

By the way så fortsätter jag samla vuxenpoäng, fick idag reda på att jag blivit kallad till visning, som äger rum under nästa vecka. Jag vill flytta snaaaaart!

Imorgon är det alltså dags för prov, som sagt. Klockan 12:10 kan väl alla sända en extra tanke och lite extra energi till mig, så att jag klarar mig igenom alla polära molekyler, isotoper, salter, syror och baser? annars komemr dagen antagligen innehålla Matte C, Filosofi, och Historia C, njae, jag e inte riktigt ett fan av tisdagar, men för sjutton, går man bara in med rätt inställning ska nog allting ordna sig.

Lite tunt med bilder idag... så ni får nöja er med en gammal!


Ja, jag kan ju alltid önska att de sjunger om mig... ;)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: