2010-02-03
 17:36:47

3/2-10

Kolla datumet! 3 2 1 0. Lite dålig humor är befogat så här efter en skoldag och snökaos.

Ja apropå snö, oj vilket oväder! Helt vitt blev det ute helt plötsligt. Det som var ganska "skönt" väder imorse, blev till värsta snöstormen, och det ryktas om flera decimeter! Bara att erkänna, vintern tänker inte ge sig.

Annars har dagen innehållit Religion A på morgonen, Svenska B efter lunch, där vi fick titta på Värsta Språket, med en koröv som talade, precis rätt nivå för våran klass. Efter det skulle vi ha Filosofi, och JA det är en aning ansträngande att ha det sista lektionen, i en timma och en kvart!

Vida och jag slog följe till centrum innan jag tog tåget in till Tekniska, ett under att kommunikationerna fortfarande fungerade, peppar peppar ta i trä.

iPhonens bilder gör inte snön rättvisa, det syns inte ens att det snöade, men det gjorde det!


På bussen hem talade jag i telefonen med en god vän jag inte träffat på väldigt länge! Mycket trevligt var det och vi bestämde att vi skulle ses snart.

Och ja, nu sitter jag här på min pilatesboll och bloggar, känns som om dagen gått förbi i dimma. Längtar till fredag, då det ska bli biomys, med en fin vän!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: