2010-02-05
 20:55:14

5/2-10

Heej!

Snö och dimma är två ord som beskrev norra delen av Stockholm idag. Tog ett tag innan man visste om det snöade eller om det var dimma. Lite häftigt är det att bo på en ö, när man ska åka till skolan, och i bakgrunden har en lila soluppgång, sakta flytande isflak och dimma som stiger mot skyn, för att citera Vida; Du bor så exotiskt! Och ja, ibland e det faktiskt najs. By the way så har Vaxholm nu fått sin 11000onde invånare, även vår kommun går nu mot civilisationen!

Näe, idag var inte min och Jennys mattedag, men för sjutton, vi kommer igen nästa fredag! Min hjärna ville verkligen inte tänka idag på lektionen. Gick vidare för at ha samtal med min handledare. Men han sa, näe Sophia dig behöver jag nog inte prata med (ungefär) Varpå jag fick påminna honom om mina IG:n i Matte B, Engelska B, Historia B, och Samhällskunskap B. Men försäkrade honom om att jag var på banan, så jag gick därifrån för att förbereda mitt föredrag på engelskan, vilket jag dock inte hann göra idag, var inte jättetaggad, så det var nog bara bra att det blev nästa vecka.

Sen hade vi Webdesign fixade med hemsidan, fick ett antal vredesutbrott, på de där tusans prickasde linjelrna runt texten som trollade bort halva pricken över ået! Det ska jag nof förresten börja köra med, istället för att säga att det var pricken över iet, så däger man det var pricken över ået! Haha, hur står mina vänner ut med min humor?!

Sen lullade jag runt i Centrum, var på jakt efter en mascara, vilket jag åxå fick tag på, en MaxFactor, en sån som spretar och gör fransarna längre, på kampanjpris dessutom! hundratrettionio riksdaler tror jag att det var.

Vida skulle ha lektion, men berättade att hon skulle gå lite tidigare för att hinna till tandläkaren, och jag skulle på bio, konstigt då att vi gick på bio tillsammans, klura på den ni! ;)

Vi såg i alla fall Prinsessan och Grodan! Typiskt Disney, med fint budskap; Ge aldrig upp dina drömmar! Den var braaaaaa :)

Nu är jag efter mycket halkande hemma igen och förbereder mig så smått inför helgens bravader, kanske ses vi i vimlet? Men idag blir det en hemmakväll, tjejig kväll, raka benen och sånt som vi kvinnor har för sig ;)

Funderar å att se en film ikväll, måste bara välja.

Imorn blir det lunch och fika med M, myspys blir det. Kommer förmodligen inte bli så mycket blogg imorn eftersom vi gör stan osäker senare på kvällen, jag och fina vänner. Men jag hinenr uppdatera några gånger innan dess.

Hittade lite gamla bilder på mig från  fjortisåldern, se och njut (skratta)



Haha, den självklara bilden tagen vid en spegel!


jeni!!

neej, fast vi kirrade iallafall ditt armband :D alltid något! jaa visst var den bra :D mysig film!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: