2010-02-12
 19:53:00

Back!

Jag ska försöka vara back on track nu, efter ganska dålig uppdatering igår.

Dagen till idag bestod av ett långt mobilsamtal på morgonen, fick typ strålningssjuka i örat! Farliga grejjor det där :S Ett mycket givande samtal var det i alla fall!
Sedan hade jag Matte C tillsammans med finfina vänner som gör alla mattelektioner lättare att genomlida. Satt och försökte förbereda mig inför mitt föredrag som jag trodde att jag skulle ha idag. Försökt översätta ett ord, indistinguished, eller vad det nu hette, svårt var det i alla fall. När jag sedan kommer till skåpet berättar en klassvän för mig att lektionen är INSTÄLLD!!! Gissa om jag blev lättad, ville nästan kyssa henne ;) Tråkigt att läraren var sjuk, men skönt med en håltimme. Den håltimmen betydde att det blev som en lång lunch, som jag och Vida spenderade dels i biblioteket, med att plugga och skaffa ett Täby bibliotekslånekort till mig :) Sen skulle Vida göra ett tredje hål i örat, så jag följde med som en räddare ifall hon skulle få för sig att svimma, men hon var så duktig så :)
Sen hade vi WebDesign vilket idag gick ganska bra, ganska få utbrott på Adobe Dreamweaver! Fixade header idag :)

Efter skolan gick jag åter till biblioteket och pluggade. Matte C och Engelska C blev det denna gång :)

Träffade Lillnoddan och Hannsi på bussen, mycket trevligt, vi språkade om morgondagen som går i födelsedagsmysets tecken :) Middag @ Lillnoddans place, typ ;)

Sen trodde jag att båten gick 17:40 hem, men icke sa nicke, fick ta en sightseeing trip till Vikingsborg först typ, innan den 18:10 gick hem ;) Träffade på Virran på båten, myselipys, fin tjej det där ska ni veta :D <3

Måste leta fram baddräkten idag, för imorn blir det SIMHOPP!!! :D Å så kul det ska bli!

Pussiluss!


Vida

Lycka till på simhoppen!! :D



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: