2010-02-19
 20:14:03

Fina vänner är det bästa!

God kväll mina kära läsare!

Just nu sitter jag och fixar med mina naglar, tänkte fräscha upp dem i en härligt vårig stil :)

Jag kom i alla fall hem för ca en timma sen.
Dagen började med Matte C. jag och Victoria hade kanske inte vår mest produktiva dag, men roligt hade vi i alla fall!

Sen var det samling i aulan, istället för handledartid. Det var musikalettorna som uppträdde, jag tyckte att det vra bra poch underhållande, medn man märker verkligen hur mycket de utvecklas fram till 3:e året!
Efter det var det dags för Engelska C. Hade en härlig känsla eftersom jag redan haft min presentation, men den känslan ruinerades ganska snabbt när vi började med listening tests, suck. Inte så svåra frågor egentligen kanske, men hjälp vilket tempo! Haha ibland blev man verkligen helt lost.
Sen hade vi lunch och efter det WebDesign, men först; EN LATTE! Ett måste för lektioner där det gäller att ha huvudet på skaft! Hade förövrigt en ganska bra WebDesign-dag. Skönt.

På lunchen hade jag dessutom, träffat på malin, Hanna och Victoria. När jag sedan satt på WebDesignen skickade jag iväg ett sms till dem och frågade om någon var på, på fika. Det var de :D
Men innan det blev dags för fika så hade jag utvecklingssamtal med ELDA. Skönt att kunna gå på utvecklingssamtal själv nu, man e ju inte tre år längre jue! Trevligt samtal blev det och jag fick reda på att jag har chans på MVG i Geografi A, Naturkunskap A och Naturkunskap B. Måste bara kämpa på, nu på slutet. Fast vi pratade nog nästan mer om olika logotyper än vad vi pratade skolarbete, haha det var lite roligt.

Sen träffade jag på Hannsi i korridoren och vi slog följe till EH. Där mötte vi upp Linda (som oturligt nog var sjuk, så hon gick hem nästan precis när vi kommit) Malin och Victoria. Hanna Malin och Victoria skulle åka och se på bio sedan så de skulle vara kvar i centrum ett tag. Efter fikan gick V och M till skolan och hämtade Victorias mattebok, och jag och Hanna gick till Kicks och handlade nagelprytlar. Dessutom hade vi en diskussion om hur man uttalar nagellacksmärket Mavala, haha det spårade nog lite på slutet. Vi frågade jag i alla fall butikspersonalen på Kicks, och det visade sig att jag, enligt henne, hade mer rätt ;)

Sen åkte jag med till teknis med roslagsbanan och tog Vaxholmsbussen tillbaka, jag var så kissnödig, men lyckades hålla mig till kajen, där jag fick långa toaletten, puh!

Tog mig hem i snöväder, just ja! Imorse var bland den värsta promenade till skolan jag varit med om. Bussen på Tynningö var sen=båten blev sen=missar 07:32-bussen i Vaxholm= missar buss 604=får gå till Tibble, i snöstorm och en massa minusgrader. Jag hade nästan ingen känsel i ansikte, fingrar och tår, usch vad det var äckligt, tog ett tag att tina upp!

NU är jag i alla fall hemma, ska väl inte gå och lägga mig så sent, ska iväg på 18-års firande av mig själv 4 månader senare imorgon.

Pussiluss!


Hanna Montana

Mavalaaaa, hahah! Tur att jag lärde mig the correct way :)



PUBLICERAT: 2010-02-19, 22:22:42 | URL: http://hannsis.blogspot.com

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: