2010-02-07
 13:15:18

Gårdagen

Nu är jag åter hemma på ön.
Halsen är lite torr, ögonen är lite tunga, men tusan va kul det var!

Vi höll kvällen till ära hus på ACE. Mycket dans, speciellt snickardansen, malin är banne mig ett geni!
Råkade sätta handen i en spya under kvällens gång, få långa ett par brillor av en labbpojke, sno en mössa.
Försökte räkna matte under kvällen också, och jag kom fram till att det svåraste talet i världshistorien (typ) är 118/2 som vi till sist fick ut är 59, men det tog verkligen en tid. Nästan lika svårt var det att forma ett P med fingarna.

Fnissifnissi blev nog gårdagens mest frekventa ord ;)

Nu har jag massor av saker att fixa, ska iväg och kolla på konstsim, om ett tag!

Pusshej!




SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: