2010-02-11
 21:43:20

God kväll!

Har inte blivit så mycket bloggande idag. Tänkte i alla fall uppdatera er om dagen i alla fall;

Först hade vi Naturkunskap på morgonen, vi givk igenom andningen i människokroppen, vilket till vår STORA glädje tog oss tillbaka till kemin som ELDA ville dra liknelser med. Verkar som om man aldrig kommer ifrån det ämnet! Fick dessutom till min STORA förtjusning nu på kvällen reda på att lillebrodern har prov imorgon på samma sak jag hade i NkB härom veckan, man kan ju alltid försöka förklara lite...

Sedan hade vi i alla fall dagens sista lektion, Svenska B, där diskuterade vi resultaten från gårdagens intervjuer, spännande diskussion, och så läste vi ett stycke ur boken Ett öga rött.

Vår egentliga sista lektion Religion var idag inställd och Vida och jag drog efter ett lite kopierande, iväg till biblioteket för lite plugg. Jag gjorde lite Matte B och Engelska C. Känns ganska skönt att ha börjat med båda nu.

Sedan skulle jag in till stan för en fika med min finafina vän Annsing! Åh vad länge sen vi fikade. Blev iaf Wayne´s like old times! Supermysigt, och hon var så fin i sitt nyfärgade hår!

Åkte sedan hemåt.

Var lite omtumlad och kände mig tom, fick ett mejl om att en av mina vänner från Malta gått bort. Förra året, men jag har inte vetat om det. Vi kände väl varandra knappt längre, hade bara varandra på Facebook, men vi hade ju roliga minnen från Malta! Det var en så konstig känsla. Det är ju lika hemskt oavsett! Så nu har jag gråtit här hemma.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa om Churchill.


Här är en enkel header jag börjat med till WebDesignen.


Vida

Jag beklagar verkligen. :(



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: