2010-02-09
 20:25:21

God kväll!

Nu börjar denna dag lida mot sitt slut. Sitter här vid datorn och funderar på vad jag ska hitta på, finns för mycket jag borde göra.

Dagen spenderades mestadels iväg, var på möte på Mando. NU E JAG BANNE MIG SÅ TRÖTT PÅ ATT VARA SJUK, BLÄÄÄÄÄÄÄÄ! Tog i alla fall ytterligare ett steg framåt idag, det e braaa!

Jag har sett ett par snygga skor på Din Sko men jag har myycket svårt att bestämma mig, antingen 449 kronor fattigare och ett  par skor rikare, eller 449 kronor rikare loch ett par skor som inte blir mina, I-landsproblem, tjejproblem, kalla det vad ni vill, det e ändå ETT PROBLEM!

Nu e jag lite borta i skallen, elelr jag får inte riktigt ro att blogga när det e så mycket annat jag måste fixa.

Imorn e det i alla fall skola igen. Religion, svenska och filosofi står på schemat, efter skolan blir det ännu mer råplugg, usch, jaja, nu måste jag sätta igång!

Pusshej!


Nickey

Fin blogg du har :)



PUBLICERAT: 2010-02-10, 11:51:25 | URL: http://nicoleespana.blogg.se/
Elin

Fin blogg! :)



PUBLICERAT: 2010-02-10, 14:33:25 | URL: http://elintoreborg.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: