2010-02-09
 09:30:57

God morgon!

Vaknade för ungefär 1 timme och 40 minuter sen. Halsen känns nästan nästan helt OK nu :) Fast jag hade nog inte varit pigg om jag faktiskt inte hade tagit det lugnt igår, känner mig nöjd :)

Mamma och jag brukar göra nian i Svenska Dagbladet på mornarna och kvällarna. Ni vet den där ordleken, nio bokstäver står i en fyrkant :
ABC
CDE
FGH

Typ så, och så måste centrumbokstaven, i detta fall "D" vara med i alla ord man gör. Minst ett ord bestär av alla nio bokstäver, vi blir verkligen bättre och bättre på det :)

Dagens agenda innehåller bland annat en trip til Mando, senare ikväll komemr jag att vara ensam hemma, då tänkte jag spendera tiden med att plugga.

Imorgon är det skola igen, men veckan kommer kännas betydligt lättare nu när det redan är onsdag första dagen, wihooo!

Tänkte bara visa att jag troligtvis bor på den vackraste platsen i världen:

Medan andra väntar på att få åka till skolan så här...


...så väntar jag så här!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: