2010-02-21
 08:47:05

God Morgon!

Nu har det kommit ca 15 cm snö till. Med andra ord har det kommit ca 30 cm på två dagar. Snacka om att det är mycket nu! Ska ut och skotta innan våra gäster kommer senare.

Gårdagen spenderades med fina vänner och fika med födelsedagsinslag. Efter vandrande i måånga minusgrader kändes det skönt att komma in på Kung Carl och värma sina stackars små kroppsdelar.

När jag sedan begav mig hemåt tog jag en tidigare Vaxholmsbuss för att minimera risken att missa båten om det blev nåt krångel med bussen. Kommer ner till kajen kanske 25 minuter innan båten skulle gå, men får reda på att DEN är 30 minuter sen, grejt!

Jaja, några roliga fransmän, roade lite i väntsalen innan dyet var dags att gå ombord, kul att det är någon som gillar snön i alla fall!

Bytte om från höga klackar på båten till stövlar, ett måste när man ska gå upp för en snöoig backe till bussen, eftersom den inte tänkte åka ner till bryggan. antagligen lika bra det!

Sen var jag hemma och nu e det städat på rummet. Mamma fyller ju 50 år idag, bäst att se till att det är rent då.


Vida

Det här vädret är helt galet! Men du: JAG ÄLSKAR SPOTIFY! Det gör Blåvinge också :)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: