2010-02-23
 21:31:59

Hej!

Hejsan!

Nu sitter jag här i sängen och för över bilder från mammas dator till min, oj vad mycket bilder det finns! Kul kul :)
Hittade Linneas och min Äppelboda talkshow, man skrattar så man får ont i magen nästan, vi kan vara rätt roliga vi!

Idag har varit en ganska lugn dag. mysig lunch med Hannsi och Vida i centrum!

Lite krångel med busstrafiken, fick stå upp i en FULLsmockad buss ändå till Vaxholm, jag undrar hur många personer som jag smockade till, eller åtminstone stötte till på den resan.

Sen satt vi på båten hem och spelade sommarlåtar för att åtminstone låtsas att det finns något som kallas värme.

Hinner inte skriva så mycket just nu. Ska strax packa.

Pussiluss!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: