2010-02-04
 19:17:03

Last preparations

Nu är jag hemkommen igen!

Sitter och ska förbereda det sista inför mitt föredrag imorn, gå igenom vad jag ska säga och klippa ut quiz-papper, sånt där lite småplock som kan kännas ganska lugnande att göra.

Shiieet pommesfrittes vilket väder måste jag bara få be om att tala om! Hagel och flera decimeter snö! Om det var vitt igår var det banne mig dubbelvitt idag! Högen utanförköksfönstret bara växer!

I skolan idag såg vi på en film om lungor och hjärta, och för många blev det kanske lite väl detaljerat. Jag brukar inte ha så mycket problem med "äckliga" saker, men det var lite magstarkt ibland, som när man var inne i svaljet typ, å så kom det en massa slem, bläää.

För övrigt verkar det inte som om att det går att ladda upp nya bilder på blogg.se för tillfället, så det kommer förhoppningsvis lite senare!

Det får bli en gammal så länge:

En riktigt gammal blev det, på Malta, från sommaren 2007, med mina älskade skåningar!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: