2010-02-04
 15:00:20

@school

Min hjärna har nu officiellt gått hem för dagen! Tur då att skoldagen faktiskt är slut. Men för det är inte plugget slut. Tänkte bege mig till biblioteket, (inte skolans) för att plugga. Fick i uppdrag att prova det, eftersom jag måste plugga ordentligt nu.

Dagen började dessvärre NO GOOD! Vi fick tillbaka NkB proven, och jag hade verkligen hoppats på mer, men det känns ändå inte så farligt, eftersom jag pluggade mycket och kände mig redo, what else to do then? Äsch detta kapitel kanske inte var min grej bara.

Sen hade vi svenska, fast det övergick nog för Vida och mig som en finskalektion. Trevligt trevligt. Vi kom på att om man översätter drake till svenska direkt från finska så blir det "laxorm" Oj jisses vad skraj man blir ;)

Sen hade vi religion, och vår lärare pratade nästan mer om sin 105 år gamla mamma, men det gjorde inget för oss. Jag tror till och med att vår klass kände sig hedrade, för han sa att han inte hade berättat det för någon annan, för att det inte var deras ensak, men så gjorde han det för oss!

Nu ska jag som sagt bege mig till bibblan och ta med mig plugg. Wish me luck!
Puss 



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: