2010-02-01
 19:22:56

Vem är jag?

Tänkte, bara för att vara lite extra töntig, göra en sån här lista som så många andra gör, läs och njut!

Namn: Sophia
Smeknamn: Fian Pian (därav namnet på bloggen!)
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Svår att definiera, spräcklig, räknas det?
Ålder: 18
Syskon: Lillebror
Bor: På sommaren: Paradiset. På vintern: Näe inget paradis direkt...
Husdjur: Katt
Skola: Tibble
Favoritämne: Internationella relationer!
Svaga punkten: Matte... Say no more
Sporter jag utövat: Truppgymnastik, simhopp och dans.
Dold talang: Kan låta mycket likt en fågel. Dessutom har jag väldigt lätt för att komma ihåg helt onödiga saker...
Piercingar: Öronen och naveln
Favoritlåt: För kärlekens skull med Ted Gärdestad
Favoritårstid: SOMMAR!
Favoritplats: I en segelbåt vid en egen kobbe.
Favoritsysselsättning: Fina stunder med fina människor, segling, få andra på bra humör.
Gör jag för ofta: Oroar mig.
Gör jag för sällan: Lever i nuet
Favoritcitat: Tänk att få vara en snöboll. Födas genom kramar, flyga genom livet, för att till sist träffa den man är ämnad för, och smälta.
Spara eller slösa: SLÖSA!
Framtidsplaner 2010: Studenten, egen lägenhet!
Framtidsplaner annars: Australien
Favorit TV-serie: Dexter
Favoritbok: Den allvarsamma leken av Hjalmar Söderberg
Favoritfilm: Léon, Seglarresan, Göta kanal (Den första, absolut inte de andra!) Blood Diamond, BECK!
Favoritskådespelare: Mikael Persbrandt, Peter Haber (Jag vet, jag är nööörd)
Då mår jag bra: Med mina vänner
Då mår jag mindre bra: Ja, ibland
Favoritkläder: jeansleggings och en fin tröja :)
Drömresemål: Australien och Rhodos
Tycker om: Uppskattning
Tycker midre om: När folk säger åt mig; Nu får du ge dig Sophia!
Vad jag vill bli: Lycklig


victoria

de där fågelljuden vill jag höra på matten på fredag :D



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: