2010-02-10
 21:56:43

Viktigt!

Igår kväll skedde en hemsk och tragisk händelse.

Mitt under rusningstrafik, i T-centralen, i tunnelbanan, på röda linjen, tappar en man ner sin mobiltelefon på spåret. Jag vet inte exakt vad som hände sedan. Han befinner sig dock på spåret senare och ska antagligen hämta sin mobiltelefon när tåget kommer. Mannen avled av sina skador.

Jag uppmanar er alla, för det är många som åker tunnelbana, ja inte bara till er som åker tunnelbana utan till alla, LÄMNA ERA SAKER, RÄDDA ER SJÄLVA! Det går lätt att köpa en ny mobiltelefon, det är svårare med ett liv.
Snälla snälla, lova mig att aldrig hoppa ner på spåren, ut i vägar eller liknande.


Vida

Mycket bra uppmaning. Usch vad hemskt...


Victoria

Usch, tänkte samma ska när jag hörde det. Känns inte värt att riskera livet för en mobil :P



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: