2010-01-11
 17:54:33

110110 Flum-måndag

Japp här har vi nu ännu ett datum som ser lite smått skojjigt ut, bara ettor och nollor, precis det som datorn är uppbyggd av... ;)

Ursäktar mig för dålig uppdatering, men det kommer tyvärr bli lite tunt, eller i alla fall tunnare med uppdateringar de dagar jag går i skolan. Vissa dagar har jag ju dock håltimme och då kommer jag att försöka ta mig till en dautor och uppdatera er om läget!

Ja dagen började med att vi skulle ha engelska, jag stressar som en gnu från RNT, men det visar sig vara helt i onödana, nästan. Efter att inte ha andats på en kvart och rusat upp för skolan femtussentrehundrasjuttioelvakommasjutrappsteg, får jag efter en stund reda på att vår lärare fortfarande är sjuk, tråkigt eftersom han är en lärare man tycker om, men också tråkigt eftersom jag kunde haft sovmorgon till 12 om jag vetat detta! Jaja, vi hoppas på att han blir frisk snarast. Vida och jag satte oss att arbete engelska utanför klassrummet, men ja, jag fick i alla fall inte så mycket gjort, finns ju så mycket att prata om när man inte setts på en HEL helg!

Det fortsatte sedan med Historia C, där vi mestadels tittade på bilder som vår käre G tagit när han varit Japan. Han berättade även om sin fågelkompis som slagit följe med honom. Han har då alltid något att berätta. Jag minns något om några Italienska skor... haha, å mandelpotatis och när han räddade nån klass från rånare. Ja sanna mina ord G är någon man kommer sakna efter skolan, dock inte hans prov men ändå ;)

Sedan skulle vi ha Naturkunskap B. Kemi. Massa OH, vätejoner, hydroxidjoner. Konstigt nog tycker jag att det är ganska intressant, men det kan sannerligen vara lite krångligt ibland när de små vätejonerna ska hålla på att byta elektroner med varandra å så bildas det en massa vatten osv... Jaja, hinner nog få klarhet i detta till provet, förhoppningsvis. Inann lektionen hade jag snott tag i Vidas banan och upptäckte hur tacksamt det var att rita på den med bläck, ojoj va kul vi hade med det där sen. Man kan ju ha den som anteckningsblock tänkte vi och så skulle man äta upp informationen, snabbt och smidigt sätt att lära sig någonting snabbt, matnyttig information ;) Haha så fyndig jag var nu :P
Här har vi då konstverket:


























(Ser du Linnea, vårat Knärter! <3)


Sedan bar det då av till PA-möte, där uttryckte jag min panikkänsla, men min handledare tyckte inte att jag behövde panika så nu e jag lugnare ;)

Satt som på nålar hem idag åxå, klev väl av bussen 1 eller 2 minuter tills nästa kommunikation, men jag hann, förvånad? :P

Puss


Vida

HAHAH! Har också fotat! (Kändes inte värst hållbart att spara...) Den var väldigt god faktiskt.

Ja, vad skulle historia vara utan G?



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: