2010-01-14
 15:16:29

140110

Nu är skoldagen slut för idag. Sitter här och väntar på Linda som ska komma hit innan hon, jag och Jenny ska gå på bio och se Avatar :D

Började dagen med NkB, vissa formler är verkligen helt oförståeliga och jag tappade i alal fall fokuseringen efte ett tag. men men det blir väl till att råplugga läroboken precis innan provet, som vanligt ;)

Sen blev det svenska och Jag och Vida skrev klart våran naturalistiska berättelse om Charles. Fy vad hemsk den blev, likdelar och sånt. Det var nog snarare vi som blev sinnessjuka av att skriva den. Men klara blev vi i alla fall.

Sen hade vi religion A för första gången. Ny lärare nytt ämne. Vi tyckte att det verkade lovande så här efter första lektionen :)

Nu sitter jag som sagt och väntar på att vi ska gå på bio, blir säkert supermys! :D




SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: