2010-01-18
 18:09:35

18/1-10

Oj, vad tiden går snabbt, redan den 18:e!

Dagen fick (som vanligt) en rivstart. Var lite sen till Höga imorse, men jag hann i alla fall. Sedan var det helt otroligt! Trots att jag fick åka skrutten Ramsö så hann jag med 10 över 9 bussen! Insane!
Och bara för att jag faktiskt hann med den bussen träffade jag Lillnoddan :) myspys. Hon fick tesata att spela rocketbird på min ajfon, sedan förhörde jag henne till ett prov i nåt ämne som hette något med beskattning, dessa ekonomimänniskor, näe jag skojja bara, hon e sweet :)

Men jag skulle inte till skolan, för jag skulle till Mando. Skönt eftersom jag inte fått prata på länge. Var där lite mer än en timme, gick därifrån ångrade mig i trappen gick tillbaka för att prata mer, så stannade jag där i 2 timmar till. Kändes bättre efteråt i alla fall.

Sen åkte jag till skolan för att ha NkB, kemi. Vi hade genomgång av typ exakt samma sak som alltid, nämligen JONER! wihoo ;)
Men sedan labbade vi. Jag å M var i lag. Vi upptäckte att det var väldigt roligt att droppa saltsyralösning på zink, ja, som alla vet är zink ju en mer oädel metall än tex silver, och har därför lättare att avge elektroner, vilket i sin tur betyder att den reagerar lättare med andra ämnen, men det visste ni väl redan, eller? ;) Sedan labbade vi lite på egen hand, det gillade läraren, intressant tyckte han :)

(Zink och saltsyralösning)

(Giftigt kopparsulfat som M råkade stänka lite på mig, och på henne själv, men vi frätte inte sönder!)


(E började använda min penna till att peta i kemigrejjor, fast än de är giftiga! Och jag som är en pennbitare, hjälp :S ! )

Ja, sedan hade vi PA möte, lite skrämselkänslor, men inte så farligt, vi gick igenom projektredovisning och sådant) Sedan gick jag till Centrum och köpte skinnfodral till min ajfon:

249 riksdaler, Teknik Magasinet.

Bad även Telia skicka en ny upplåsningsgrej till mig, vill låsa upp ajfon!

Sedan tog jag bussen hem, och satt och läste brott och straff.

Tjohej!





SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: