2010-01-22
 21:36:19

22/01-10

God kväll!

Haha jag sitter och försöker videoblogga, men på nåt sätt känns det väldans fjortis, och jag har så svårt att vara seriös;) Vad tycker ni? Ska jag sats på det?

Ja, idag var det alltså fredag. Började dagen med Matte C och PA, båda kändes helt OK, eller njae, inte PA men va tusan!
Sedan hade vi Handledartid då var Vidka tillbaka, men hon kunde inte prata, så jag fick bara ställa Ja och Nej frågor så att hon antingen kunde nicka eller skaka på huvudet, stackarn :/ Kul att se henne igen i alla fall. Sedan skulel vi ha haft engelska med C egentligen, men han kommer inte att vara i skolan på ett tag så vi skulle ha L istället, men så vabbade hon idag, så vi hade L som bara introducerade oss för nästa uppgift i engelskan. Så Vida och jag gick och lånade, eller det var jag som lånade en bok Vida skulle kolla på det STORA biblioteket istället ;)
Sedan kände Vida att rösten svek för mycket så hon gick hem igen :( Men det e bättre att hon blir helt frisk!

Sista lektionen skulle vi ha Webdesign, hålla på med hemsidan och jag skrjev även ett nytt manus. De som ville skulle få ha en genomgång av dreamweawer (eller hur det nu stavas) jag ville det eftersom jag var borta från en del web-lektioner i höstas, och massor i våras.

SEDAN KOM RÄDDNINGEN! Myspyseftermiddag med Linda Hanna och Victoria på EH  Me like! :) <3

Skratt i mängder är väldigt uppskattat, vänner får verkligen min jord att snurra runt :D


(När baristorna gör hjärtan i latten, då blir man lite mer kär... i latten alltså ;) )


( Fina flickor :) )



(Hanna blev upp och ner, min dator ville inte samarbeta och vända på bilden)


Sedan gick vi till HM och provade tjusiga och fräcka hattar ;)

Goder afton

Sedan åkte jag hemåt, skulle vara ensam hemma ikväll, det är skönt tycker jag :)

Glöm inte svara på frågan om videoblogg ;)

Puss


Vida

Jag tycker om din blogg. fast det kanske du visste :) jag tror det är personen i videobloggen som avgör om det blir fjortis eller inte. med andra ord är det ingen fara för att din blir fjortis. sen beror det ju på om du tycker det känns bra att göra det eller inte :)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: