2010-01-24
 22:19:31

24/1-10

Grattis till mig själv!
Ja, idag har Erika namnsdag, och jag heter ju Erika i mellannamn. Eller egentligen Erica, men det e nästan samma.
Från början hade det tänkt bli en fika med fina vänmner från skolan, men sedan var det många som inte kunde och jag var tvungen att bestämma mig ganska tidigt, så vi bestämde att vi skulle fika senare i veckan då fler skulle kunna följa med. Fika blev det dock i alla fall, med min barndomsvän F, hennes kompis T, som jag åxå träffat förut, och hennes kompis L. Först var jag och F själva en liten stund men sedan samlades allihopa! Mycket mysigt var det, satt på Eh i ca 2 timmar! Sedan blev det en rejäl rush till T:et och lite stress innan jag visste att jag skulle kunna ta mig hem. Men väl 20 minuter hemifrån får jag frågan om jag vill ha skjuts, på FYRHJULING! Wihooo!

Innan det hann jag med att städa badrummet, det är nästan ett riktigt nöje att städma med en ny dammsugare!

Nu sitter jag vid köksbordet och ska fixa lite med PA, tänkte försöka i alla fall. Imonr blir det inte skola med en gång, ska till Mando först.

Lite shopping blev det idag åxå. BH och trosor i härligt fin rosa färg från HM och vax. Jag visar en annan dag.

Och jag börjar få damp! Varför får jag ej en upplåsningskod till mitt iTunes till min iPhone! GAAAAH Det blir nog en tripp till Teli imorn igen, typ 3:e eller 4:e gången!!!!!

Snart blir det till att gå å lägga sig och sova så att jag orkar gå upp och åka till Mando imorn. Klockan ringer ca 06:30.

Puss hej!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: