2010-01-28
 20:59:35

28/1-01

Nu börjar dagen åter igen lida mot sitt slut. Själv står jag och dansar till melodifestivallåtar från 2007 :) Ni vet After Dark å alla de! Wieee det e kul å dansa!!!

Dagen började lite halvsegt, städa fixa skriva loggbok å sånt. Sedan pulsade vi oss igenom decimeter av snö till bussen, ojoj, det var verkligen ett träningspass! Sedan åkte jag och bror till skolan, han skulle till ett slags prov och jag till PA-möte. Min handledare är verkligen smart, man känner sig så intellektuellt underlägsen, haha. Men det gick ganska bra ändå tycker jag, nästa möte blir på måndag.

Sedan tog jag och min fina vän Lillnoddan en sväng in till stan för en torsdagsfika på EH (såklart)



(Som ni ser provade jag att ta en stor latte idag. Shieeet va skakig jag blev av så mycket kaffe, kändes verkligen att jag inte var van vid det, men det var så gott och den tog inte slut så fort :D Så nu får jag vänja min kropp vid att dricka stor istället)

Lillnoddan köpte också en klänning innan, finfin :)

Nu är jag efter färd i kollektivtrafiken, som för övrigt gick hyfsat idag trots snön, bara lite svårt för bussen att komma upp när vi stannat vid Kullö, peppar peppar ta i trä, hemma igen.

Ska strax gå ner och fixa iordning, för imorgon ringer klockan 05:45. Matte C 08:20 wieeee! ;)
Men det e freeeeedag och Linda fyller ååååååår :D

Pusshej!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: