2010-01-14
 23:52:30

Avatar

Klockan är alldeles för mycket! och här sitter jag och övervägde för en liten stund sedan om jag skulle läsa brott och straff, men jag kom fram till att det nog inte är en så bra idé med tanke på att klockan strax är 00:00 och jag ska upp 05:45. Njae boken får vänta tills imorn. För övrigt komemr jag att vara såååå trött imorgonbitti, men men.

Anledningen tilll att klockan är så mycket och jag fortfarande är vaken, är att jag, jenny och Linda var och såg Avatar ikväll. Riktigt bra film! Jenny som hade högst förväntningar för övrigt, var helt lyrisk! Bra film som jag tycker var värda sina 150 riksdaler, vi såg den ju i 3D, vilket gör allting lite dyrare, ny teknik vettni ;)

Är för övrigt på jakt efter en spetströja, helst med långa ärmar, som kag kan ha på mig imorgon, helst en svart, och så vill jag ha rött läppstift på det :D Får fortsätta min jakt imorgon.

I morgon börjar dagen med Matte C (Tjohooo) sen en mini håltimme, eller egentligen hål55minutrare, eller vad man ska kalla det. Är PA tid istället för Handledartid. Sedan ska Vida ha sin föreläsning om Iran, eller det är inte hon som ska prata, men det är hon som organiserar allt, duktig brud! :) Sen blir det Webdesign till eftermiddagen, knåpa knåpa på hemsidan. Hoppas mina tabeller vill samarbeta imorn!


(Borde inte Apple ge mig ersättning för reklamen jag gör för deras iPhone snart? )



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: