2010-01-26
 18:26:28

Dagen i ord och några bilder

Dagen började ju som sagt inget vidare, har nog inte varit så arg på länge, eller ja igår var jag nog minst lika, i alla fall upprörd...

Dagen började ju i alla fall med Matte C, som för övrigt verkar gå förvånansvärt bra just nu, peppar peppar ta i trä!
Linda, Victoria, Jenny och jag var dock en aning trötta, men vi hade kul i alla fall. Jenny å jag har ju lite samma smak när det gäller musik, nämligen Red hot chili peppers! Wihoo! Hon fick låna två skivor av mig också :)

(Linda och Victoria gillar matte, speciellt på morgonen 08:20!)


(Lillnoddan!)


(Victoria!)


(Jeny var nog tröttast, eller det kan ha varit Linda som var det också. Hon körde den gamla godingen; Jag ska bara vila ögonen lite... och så blundade hon)


(Jennys och min bänk på matten)

Nu ska jag börja plugga, det blir Engelska C som för min del innebär att jag ska ha en föreläsning/tal om Winston Churchills tal Blood sweat and tears. Allt plugg blir dock lite lättare nu när Malin och jag börjat prata om en eventuell Greklandsresa i sommar! Wiiiiiieeeeee gånger 1000!

Tjohej!


MALIN

GREKLAND GILLAR VI :D !!!! JIPPIIIIIII :D :D



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: