2010-01-23
 18:54:30

Dagen i ord

Ja, dagen börjar lida mot sitt slut. Ja, jag sa dagen INTE dygnet! ;)
Som jag trodde känns det som om jag inte har gjort ett dyft. Fastän jag vet att jag har det, lite i alla fall.

Har dock inte hunnit städa än, smisk och disk på mig! Men det kanske trots allt får bli till att göra det imorn, för strax ska jag till min fina vän Linnea. Det var banne mig länge sen vi sågs nu, kan man kanske gissa att det blir lite Mario Kart kanske? Haha man vet ju aldrig.

PA har jag i alla fall gjort, fixat frågor och bestämt hur mitt upplägg ska se ut, ungefär i alla fall. Måste göra lite till imorn.

Imorn är det den 24 Januari, vilket betyder att jag har namnsdag, jag heter nämligen Erika i mellannamn. ska försöka få ihop ett gäng till sen namnsdagsfika :) Om det e någon som behagar att umgås med mig vill säga.

Snart Linnea så kommer jag.

Tjohej!

 



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: