2010-01-17
 22:47:03

Nästa, T- Centralen byte till övriga tunnelbanelinjer samt... Tänk på avståndet mellan vagn och plattform när du stiger av...

Hej, nu är jag hemma igen!
En fullspäckad dag ligger i bagaget.
Dagen började med att jag träffade upp Vida vid Teknis för en tripp till Skärholmens Centrum, ni vet; SKHLM - The Capital Of Shopping ;) Helt sjukt stort ställe, tyckte vi, elelr i alla fall mycket förvirrande, jag vet inte hur många gånger vi tappade bort oss; Var e vi nu? Var ska vi? Har vi varit här? Skojjsigt var det i alla fall. Jag kom hem med;


Puderrosa tröja med lite Puffärm (En puderpuff med andra ord) från BikBok 149 kronor.


Svarta jeansleggings från Cubus, 299 kronor.


Nya ringar till öronen (eftersom jag tappade ett av de gamla när vi var ute i fredags) Från Glitter 37,90 kronor
Genomskinligt Läppglans från Cubus, 15 kronor. 

Efter shoppande lunchade vi på kära EH.

Fina Vida på EH I SKHLM :)


Macka

Och så stans bästa latte förstås, även om den är godare att dricka ur riktiga koppar ;)

-Hej jag heter Vida och jag gör INTE ALLS reklam för Espresso House, varför tror ni det?


Trosor. Okej om det hade varit en buske då hade det ju varit mer logiskt, men ett träd???? Söta men inget jag köpte.

Jag, inne på SKHLM:s toaletter, de var inte gratis, skäms! ;)

Och efter att ha satt snurr i hjärnan på både Vida och mig själv med mitt snack och teorier om varför inte alla tunnelbanelinjer räknades upp när man kommer till T-centralen från alla andra linjer skulle vi se musikal som U hade varit med och fixat. Vi träffade även T där. Superduperbra var den, synd bara att jag var tvungen att gå lite tidigare, men det e väl charmen med att bo långt bort, eller njae, idag var det nog inte det minsta charmigt, jaja.

Sen trodde jag att jag missade min kommunikation, men great som det var vände den tillbaka, lite virriga var dem nog allt ;)

Puss


Vida

Mycket bra sammanfattning på dagen!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: