2010-01-11
 22:57:58

Dags att krypa till kojs...

Ja, nu är klockan snart 11, känns som om att det är dags att sova för dagen, eftersom jag ska upp 05:45 imorn, tjohoo! ;) Att börja dagen med Matte C gör ju inte allt jobbigare, näe inte alls ;) Jaja. Har håltimme imorgon, från 09:45 - 12:10. Då hinner jag göra lite plugg förhoppningsvis, och kanske till och med hämt ut biljetterna till Avatar som vi ska se lite senare i veckan. Ja, det brukar bli mycket snack och lite verkstad på dessa håltimmar, men det kanske blir ändring på det imorn.

Ja nu sitter jag här i sängen lagom fräsch. Jag har dessutom fått en ontgörande finne på hakan, en sån där som det verkar som om den växer inåt, gör ont när man petar på den, fy! Nu är den i alla fall inbäddad i salva och kräm å allt vad det heter, jag hoppas på att den är bättre imorn, den ser inte mycket ut för världen, men suck vilken pina!

Annars har väl kvällen flutit på alldeles för fort, har hunnit med plugg korsord, lite småfixande osv. Men nä nu kom jag på att jag måste VERKLIGEN plugga imorn! Ska träffa en vän på eftermiddagen, så det måste fixas grejjor innan det, jaja, det brukar ordna sig på nåt vänster!

Å alltså jag bara undrar!? Va tusan håller Basshunter på med där i England?! Är det som det sägs på radion vet jag inte vad jag ska tycka. Vara med i Big Brother, hålla på med en tjej, säga att man är singel, FASTÄN HAN HAR FLICKVÄN I SVERIGE!!! Schysst sätt att få reda på att ens kille dumoar än, näe fy tusan! Stackars tjej säger jag bara. Fast nu har tydligen den "nya" tjejjen dumpat honom redan, ja så kan det gå.

Ska testa att skriva ett sånt här inlägg där jag ställer in när det ska publiceras, får se om det fungerar.

 



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: