2010-01-02
 17:13:20

Dålig uppdatering

Förlåt för lite kass uppdateing. Men jag har åkt buss hela dagen. Men nu är jag hemma, elelr egntligen hemma hos min vän L. Vi sitter å kollar lite på TV. Har väl som sagt inte gjort så mycket mer idag föurom att ha åkt buss, haha idag var det dock jag som inte fick upp toalettdörren på bussen.

För övrigt börjar pluggångesten komma i fatt en suck. Jaja har läst ca 10 sidor i Brott Och Straff idag så, jag försöker lägga på ett kål med det plugget i alla fall.

Haha jag måste lägga upp bilder som jag hittade på nationens skönaste grimaser.


1. Bild 1 (9) Här är den sköna bilden på Nora. Najs grimas, tjejen! Kolla andra sköningar genom att klicka dig fram i bildspelet.
2.Bild 3 (9)
3.Bild 4 (9)


4.  Bild 5 (9)

5. Bild 7 (9)

(källa www.msn.se)
Kramelikram!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: