2010-01-12
 22:54:42

Det e längre från punkt A till punkt B än vad man tror!

Ja! Sanna mina ord, det är det verkligen. Långt från punkt A till punkt B alltså! Kommer inte att gå in på det mer än att jag stressade efter en tydligen icke-existerande buss, weird! Och när man stressar efter en buss i minusgrader, får man något slags kikhosta med slem, trevligt trevligt, jaja nu är jag något kurerad i alla fall.

Hade en mycket trevlig eftermiddag med en mycket trevlig barndomsvän :D Myspys, och vi skulle försöka att ses lite oftare än vad vi gjort hitintills, alltså oftare än vart 3:e år (!) Känns som om det är ett ganska rimligt mål, eller? ;) Riktigt trevligt hade vi det i alla fall.

Min onda finne ger sig fortfarande till känna, ajaj, inge kul alls. Får hoppas att den lägger sig ytterligare tills imorn, eller lägger sig alls, kanske är bättre att säga eftersom den inte verkar ha lagt sig det minsta sen igår!

Fick agera någots slags smakråd om parfymer idag inne på Åhléns åxå. Jag stod och doftade på någon Tommy Hilfiger, medan en man tog upp en Icke-tester av samma parfym. Och frågade mig om jag kände till något om Tommy Hilfiger. sen stod jag där å förklarade lite, inte så mycket men lite i alla fall. Mannen kom i alla fall fram till att han skulle köpa den, tacka mig Åhléns! ;) Jag antar (hoppas) att den var till antingen någon fru/flickvän/dotter, så att han inte skulle gå runt med den själv ;)

Ja, hämtade ut biljetterna till bion idag, nu e det inte så långt kvar Linda och Jenny! :D

Men nu måste jag nig släcka, så att jag inte gör som jag gjorde natten till idag, jag fick verkligen för mig om att jag försovit mig, flyger upp ur sängen, å vet ni vad det första jag gör sådär i halvpanik? Jo jag sätter i kontakten till plattången! ;) Slänger ett öga på min klocka för att se hur mycket jag är försenad, och upptäcker att den står på ca 02:30. Tänker att den måste stannat, tittar på armbandsuret och ser att den också är ca halv 3. Konstaterar att klockan nog faktiskt är halv 3 på natten, drar ur kontakten till plattången och går och lägger mig igen.

Ja, så nu i natt vill jag sova lite. Har sovmorgon till 06:45 imorn börjar klockan 10, men har en del att fixa. Får ej glömma att skriva ut läxan tills imorn, kom ihåg Sophia, kom ihåg!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: