2010-01-25
 20:32:47

Det kostar att ligga på topp när man bor på en ö, och ibland har jag inte råd!

Här kommer en snabb resumering av en av tidernas sämsta dagar, varsågoda:


Skyndar mig till Höganäs för att hinna med båten, ser den komma när jag kommer till bryggan då är den några hundra meter bort, perfekt tänker jag, nu hinner jag till och med vila lite. Hissar semafor, men vad gör Nämdö när den närmar sig, svänger den in? NEJ! Den bara kör förbi. Väntar ett tag för att se om det egentligen är Solöga som ska gå. Den komemr ej. Ringer turis i vaxholm, han pratar med Nämdö. De kör till Stegesund först. Sen åker de privat (!) och hämtar bara mig på höganäs :P Fast jag var stelfrusen efter att ha fått vara utomhus i ca 1 timme sådär på förmiddagen.
Kommer ca 40 minuter sent till sjukhuset, hinner bara prata med min behandlare i ca en kvart :(
Kaptenen hade för övrigt bortförklaringen TELEFON! Åhhh, fler kvinnor till rodret med simultankapacitet TACK!!!
Går i skolan en liten stund, e på dåligt humör, åker hem missar 17:40 båten med ca 2 eller 3 minuter, får vänta till 18:40 innan jag får åka hem igen!!!! GAHHHHHHHHHHHHHHH

Matrosen såg nog verkligen hur jag led imorse, han sa förlåt ett par gånger och frågade om jag ville ha fika.

Var bara tvungen att avreagera mig lite...


Vida

Åh nej :(



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: