2010-01-04
 21:56:04

!

Fy tusan vilken dålig bloggerska jag har varit idag. Men ack vilken dag!

Började med att jag motvilligt kravlade mig upp ur sängen strax innan 07:00. Sedan in i duschen, ojoj va skönt det var, var 5 dagar dsedan senast! sedan skulle jag sminka mig, tänkte piffa upp lite extra med eyeliner idag, dock ångrade jag mig och fick ta bort allt smink, suck. Sedan gjorde jag om proceduren, dock utan eyeliner. Sedan bar det av åt M. Där blev inte allt som det var tänkt... Blev ledsen (mycket) i ögat och blev såklart tvungen att göra om allt smink igen. (om övning ger färdighet är jag snart utbildad make up artist!)

Jaja sen målade jag galgar. En blev blå med gröna stjälkar och blad som slingrade sig runt med vita blommor. En annan blev rosa med orangea (konstigt ord btw) blommor och röda hjärtan, och texten: I like my money where I can se them, hanging in my closet. Och den tredje blev en lite beige-brun färg med brun text där det stod: Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. Kände mig lite kreativ för en stund.

Sedan bar det av mot stan för en myseftermiddag med O på EH. Nästan 3 timmar blev det, och vi hade lätt kunnat hålla på längre <3 Träffade även L och H där :D

Haha sen halkade jag till och föll nästan ner i vattnet på kajen. Så typiskt, skulle sparka på ett snöblock och såklart var det is under snön, och vips var jag på backen. Det var nära vattnet det där, fy sjuttsingen va kallt det hade blitt om jag ramlat ner i vattnet!

Nu sitter jag här och gör blandade saker på datorn, och försöker tina upp med hjälp av hårfönen.

Använde mina nya jeansleggings från HM idag, me likeeeeeee :D



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: