2010-01-06
 15:58:24

Fotosession

Jag slutar aldrig förundras över mig själv alltså! Haha, en av de första sakerna jag sa idag när jag sprang över till min kompis imorse, var att idag skulle jag INTE gå ut FRIVILLIGT. Det är ju äckligt kallt ute! Å vad gör jag inte typ ca 4 timmar senare? Jo jag går ut med mina kära vänner och fotograferar dem! UTOMHUS!!!!!! Jaja, så farligt kallt var det inte när jag väl var igång ute, och fota är ju alltid kul :)

Många bra bilder blev det i alla fall! Får se om någon av dem hamnar här på bloggen. När vi sedan skulle fortsätta fotografera nere vid några fina björkar, fick kameran nog och lade av, batteritorsk... Kanske lika bra det, vi hade nog så kul att vi inte hade märkt om vi hade förfrusit våra armar och ben. Näe ibland får man nog tacka tekniken och dess "brister" ;)

Har pluggat lite grann idag, men ska faktiskt fortsätta just nu. Nu tänkte jag göra lite samhällskunskap som jag har kvar från förra året. Det ska vara ett föredrag om något ämne som rör samhällskunskapen, jag har valt Obama och fredspriset. Detta ska sedan filmas och ges/skickas till min lärare.

So long!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: