2010-01-06
 09:12:19

God Morgon!

Så här efter ca 6 timmars sömn är jag nog inte den mest pigga männsikan här i världen, men men. Kanske är lika bra att vara lite trött inför ikväll eftersom det är sista dagen på lovet :( Imorn blir det att börja gå upp tidigt igen, och för att inte tala om på fredag. Suck. Jaja, bäst att göra det bästa av den sista dagen på lovet alltså. Plugga! Det är ingen hemlighet att jag ligger så sjukt mycket efter, jag har massvis att göra denna termin, som också förhoppningsvis är den sista i gymnasiet för min del. Ojoj vad det kommer sitta ett leende klistrat på mina läppar om jag klarar av skolan. Det leenden kommer vara svårt att ta av. Och vem vill ta bort ett leende? Inte jag i alla fall.

Jo just ja igår var jag ju som sagt på snabbshopping. Vilket föredöme när det gäller toaletter säger jag bara! Flera toaletter, gratis och ovanligt fräscha, me like a lot! Eftersom det bara var en liten snabbshopping hann jag inte gå igenom alla affärer så noggrant, men jag kom ju som sagt hem med ansiktstvätt och ansiktskräm och en ljusrosa cardigan eller vad det nu heter.
 


Klädesplagget hade jag väl tänkt mer sen till sommaren när man är sådär härligt brun!  Pasteller passar så bra tillsammans med solbränd hy :) eller pasteller passar till allt förresten, det är sådär gulligt och modernt :D


Vida



Du klarar skolan Sophia. Fast det är klart att det är jobbigt att ligga efter :( Men tänk bara vilket jobb du gjorde med matten, helt sjukt bra!!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: