2010-01-17
 09:03:50

God morgon

Nu är det söndagsmorgon och jag har gått upp för ca en timme sen. Ska alldeles strax börja göra mig iordning för dagens äventyr. Centrum med Vida, med lunch å mys. Sen ska vi vidare till vår käre vän U:s musikal. Komemr bli superduper tror jag.

För övrigt var det enormt skönt att få sova ut lite imorse, även om jag gick upp tidigt så var det ändå MIN säng och det var JAG som hade ställt klockan!

Dags att börja sminka mig och föna sånt som inte e torrt. Åker hemifrån runt 10:20. Ska försöka komma ihåg att ta med mammas kamera, har inte frågat men vi kanske kan köra på en chansning, bara jag tar hem den igen!

Puss å kram!

Ps. Just nu sitter jag med datorn samtidigt som jag e på toa! Allt för att blogga liksom ;) <3
Alltså får det bli en icke-live bild, en live-bild hade nog inte varit så fräsch! Ds.



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: