2010-01-09
 23:31:59

God natt!

Japp, då har det blivit dags för mig att krypa till kojs, imorn ringer klockan 07:45 och då är det dags att gå upp, och imorn e det inget skämt! ;) Känner mig lite som vanligt. Därför tänker jag inte skriva så mycket nu.

Men jag kan säga att jag satt nyss och tittade lite på en film, har sett den förut men det var ett tag sedan. Plutonen heter den. En film om Vietnamkriget, väldigt hemska bilder, men det som är mest hemskt är att det antagligen, kanske inte exakt likadant, men på ett ungefär gick till ungefär sådär, usch, och att sådant förekommer än idag är bara pinsamt, för tusan vi lever på 2000-talet! Krig ska inte ens behövas!


Ja och inte har jag bytt piercing än, men men det blir nog av snart, haha att det ska vara så svårt att komma till skott med vissa saker!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: