2010-01-09
 10:37:56

Goder morgon!

Goder morgon denna kyliga lördagsmorgon. Jag har varit vaken i ca en och en halv timme. Fast jag ställde faktiskt klockan på kvart i 8, men upptäckte att det inte va något roligt skämt, så jag somna om :P

Och ja det är officiellt, mitt hår e så snuskigt just nu, alldeles för fett. Mamma och jag snackade om att åka till simhallen och bada bubbelpool, och göra oss fräscha, men jag får se om jag ens kan gå utanför dörren med detta hår. Jaja, får se hur det blir.

Och för att komma tillbaka till gårdagens ena ämne, Let´s Dance; Jag tyckte att det var ett riktigt bra första program. Jag brukar inte gilla sådana program i början och mitten, typ idol. När det finns massa medlemåttor med, ska det vara så ska det vara lixom ;)
Favoriten blev nog Willy, och jag tror inte att jag var ensam, haha han kommer gå långt tror jag. Sen e ju Mathias inte lite snygg, haha och det verkar jag för den delen inte heller vara ensam om, vilket snusko Tony är! men i stort sett tyckte jag att alla var ganska bra, den som var lite tråkig att titta på var väl isåfall Rabih, men jag vet ej vem det är riktigt, eller jag vet att han var med i idol, men inte mer. Han Birro, missade jag lite grann också, men men, alla är ju fortfarande kvar till nästa gång, då börjar den riktiga tävlingen!

 



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: