2010-01-01
 01:28:59

Gott Nytt År!

Ska inte sitta och nörda mig alltför länge vid datorn nu. Tänkte bara berätta att kvällen varit nyårsaftonig, och efter vin och champagne känner jag mig en aning ont i huvudet, och kanske lite yr, men pigg ;) Det var en lite fylla här åxå kan jag meddela, dock inte från mig, vad jag vet, men vissa andra. Tog nog en del roliga bilder och filmade lite ska lägga in det på datorn, de mest privata kommer dock inte hamna på denna bloggen. I hope you dont get too angry.

De bilderna som jag ändå tänker lägga upp får nog komma upp imorn, kamerabatteriet laddade precis ur, typiskt, men men.

Vi hörs imorn! (Kan lägga in en bild från när jag fortfarande gjorde mig iordning)

 Haha oj så vacker, men jaja, det får gå så länge.

Nu ska jag väl fortsätta återställa vätskebalansen med vatten :P

Gott Nytt År!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sov gott!


susanne

Nu har jag hittat dig...God fortsättning fianpian!

kram m



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: