2010-01-08
 10:43:17

Håltimme

Just nu har jag en håltimme som heter duga. drygt 3 timmar! Men det är väl dags att börja ta vara på håltimmarna och faktiskt plugga på dem. Just nu har jag precis gjort klart resten av Internationella relationer - orden. Nu blir det väl att ta tag i resten av de 14 frågorna. Det känns som om jag vill lägga ner lite tid på denna uppgift eftersom Internationella Relationer bara är en 50 poängs kurs, vilket betyder att den slutar nu nästa vecka redan! Jag vill ju gärna ha bra betyg i mitt favoritämne :)

Hade Matte C imorse klockan 08:20. Suck. Vi fick doch tillbaka proven, som jag dock redan visste att jag fått godkänt på. Jag hade ju INTE alla rätt om man säger så ;) Var ganska kul att läsa min lärares kommentar på de uppgifter där jag bara chansat lite, eller gjort helt fel. Haha visar bilder på det sen :P Apropå det, jag har varit ganska dålig med bilder nu på sistone tycker jag. Ska försöka bättra mig! Men nu är jag i skolan och där har jag inga bilder på mig själv eller några som jag direkttagit själv. Får försöka ta lite bilder i helgen. Förhoppningsvis blir det bio med finfina tjejjor nån utav helgdagarna!

So long!


anna

sv: ja säsong 4 av dexter är helt underbar! sett den? :)



PUBLICERAT: 2010-01-08, 14:50:31 | URL: http://addspirit.blogg.se/
anna

sv: ja shit jag vet inte hur länge jag satt och bara stirrade på skärmen. blev helt chockad!



PUBLICERAT: 2010-01-08, 17:18:41 | URL: http://addspirit.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: