2010-01-08
 17:51:38

Hej hopp!

Hej hopp hej hopp!
sitter här och är lite nöjd med vad jag faktiskt har åstadkommit idag! Förutom att jag faktiskt kravlade mig upp ur sängen för att ha Matte C lektion 08:20 (!) så har jag ÄNTLIGEN fixat i ordning min iPhone! Jag gick fram och sa som det var, att jag hade ett STORT problem. Jag hade glömt pin, lösenkod, och kunde inte ens mitt eget telefonnummer! Haha vilken folksamling det blev inne i teliabutiken, eftersom jag ockuperade en av kassorna en ganska lång tid ;)

Så nu känner jag mig ganska nöjd med mig själv :) Ännu nöjdare skulle jag va om jag fick lite mer plugg gjort iduag, så det ska jag försöka ta tag i om ca en timme! Just nu sitter jag och gör en hel massa saker samtidigt, fixar med iPhonen (of course) Lyssnar på vikingarna, och funderar på hur jag ska visa er min piercingar eftersom kameran är borta :( jaja får nog använda min andra mobil!

Jag sa ju att jag skulle visa kommentaren från min lärare på provet:

Jaja det var ju värt ett försök i alla fall ;)

Men jag klarade ju faktiskt proven!!!

Svinigt kallt är det nu igen åxå! Jag vill ha sommar och sol!

Nu tänkte jag ta och runda av detta inlägg, men jag hade också tänkt återkomma lite senare, med ett lite mer allvarligt och seriöst inlägg.

 



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: