2010-01-09
 20:07:54

InRe

Nu är internationella relationeruppgiften klar :D Så skönt! Fick bara panik när jag upptäckte att jag inte hittade 19 av orden jag förklarat som jag gjort i ett separat dokument. Jag bröt ihop, men samlade ihop mig och hittade dem senare, fjuuuu! (Som L skulle ha sagt) Jag känner på mig att detta är mitt framtida yrke, jag skulle kunna läsa på UD:s hemsida bara för intressets skull. Jag var ju ett sådant barn som låg och läste Atlasen på kvällarna innan jag somnade, och läste i Faktakalendern om olika länder!

Jag måste säga att det är mycket tråkigt att det inte lyser i fönstren hos min kära vän Linnea, men jag hoppas att hon har det bra utomlands och pluggar ordentligt med matte ;)

Någon som har något bra filmförslag till ikväll? Jag ska nog gå och byta piercing för första gången snart, spääännande :D

Puss puss


Så här glad är jag för att läxan är gjord!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: