2010-01-07
 23:14:19

Klockan är alldeles för mycket!

Järnspikar att tiden alltid går såhär fort på kvällen, och ja, ni får vänta med piercingbilderna tills typ imorn. Jag skulle väl egentligen sova för länge sen, och pausen från pluggandet, blev en lång paus som kommer att sträcka sig tills imorn. Det är något som slår mig ibland, att vi är tusan i mig aldrig lediga, vi går i skolan ca 7 timmar varje dag, och är det klart sen? NEJ! Sen fortsätter skolan hemma fram till långt fram på kvällskvisten, jag brukar dock strejka, när jag tycker att det blir nog, eller när jag får svårt att koncentrera mig, då tjänar det ingentning till att bara sitta å gnata ett stycke historia bara för att, no, waste of time! Visst skulle jag säkert kunna plugga mer, men jag vill hinna göra annat också. med det menar jag inte att skolan inte är viktig, för det är den verkligen! MEN ibland (ofta) tar den för mycket tid, kvalitetstid med vänner blir ofta lidande :(

Imorn blir det dock lite plugga skulle jag tro, likaså i helgen. men imorn blir det pluggapaus i alla fall vid klockan åtta, för vad är det då? Jo LET´S DANCE :D Jag har bestämt mig för att försöka bli sådär nördig med Let´s dance som man var de första säsongerna när man såg alla avsnitt slaviskt, nästan. Programmet blev bättre då ;)

Men vem kommer då att; Vinna? Briljera? Floppa? Flippa? Roa?




SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: