2010-01-03
 11:58:03

Mario Kart!

Sitter hos min kompis och spelar Mario Kart. Haha man blir verkligen som en liten nörd, MÅSTE LÅSA UPP FLER BANOOOOR! Hihi men det e kul. Annars kommer det inte att hända så mycket mer idag. s.ka plugga, öva piano eller keyboard, får se. Blir väl inte så sent idag kanske. Ska upp klockan 06:45 för att duscha och göra mig i ordning. ska sen till Mando.

Jag känner mig riktigt duktig, eftersom dyet äntligen verkar som om jag kan hålla en någorlunda ordning på mitt rum. Tog också över käderna till L idag för att se om det var något hon skulle vilja ha, det verkade som om hon ville ha mycket i alla fall.

Nu ska jag fortsätta spela lite Mario, måste för tuskan låsa upp den här "leaf cupen" eller vilken det nu är som jag spelar ;)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: