2010-01-21
 18:49:47

Nu har jag väl något som kan kallas liv igen...

Ja, nu är jag lite tillbaka efter gårdagens racer-plugg. Läste typ 150-200 sidor i Brott och straffboken igår. Visst är den bra, i alal fall en bit in i boken, men tusan, nu är jag trött på den. Ska nog dock försöka läsa klart den ändå, även om jag bara behövde läsa halv tills idag.

Började i alla fall dagen med NkB, kemi, och förhör. Dock kunde man bara få VG eller MVG PÅ det, bara man hade varit med på labben så fick man G. Jag fick 8 poäng på testet, vilket betyder att jag var 1 poäng från MVG, så det kändes OK.

Sedan hade vi svenska. Där skulle vi lämna in läsloggen, utvärdera kursen hittills, få tillbaka nationella provet och ha betygssamtal. läsloggen inlämnad, kursen utvärderad, nationella provet tillbaka, dock var jag ej nöjd. jag fick VG, vilket jag oftast brukar vara nöjd med, men inte idag, jag hade hoppats på mer, men men ingen ide att gräma sig över det. Hann inte med betygssamtalet idag, det blir väl förmodligen nästa nästa vecka, efetersom vi är lediga på både onsdag och torsdag nästa pga PA :D Wiee!

Sista lektionen innebar religion. Gjorde inte så mycket förutom mest diskussion, vilket ofta är väldigt intressant. Lite pappersutdelning m.m.

Åkte till Teknis och tog bussen därifrån, ville sooova på bussen. Men vid RN klev Lillnoddan ombord, gissa om jag bliva glad. Så sällskapade vi hem en bit, och språkade om födelsedag, sommar och morgondagen. Sweet! :)

Nu är jag hemma och tänker fira att jag inte måste läsa Brott och straff, med att... INTE läsa den ;) sen blir det lite PA eftersom jag har möte imorn. Lite matte ska jag försöka hinna med åxå. Idag blir det läggdags tidigt. Har endast sovit 5 sex timmar varje natt sedan i fredags. Jag e med andra ord tröööööött.

Puss



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: