2010-01-10
 17:08:52

Nyss hemkommen!

Japp nu är jag hemma igen. Känns rätt så skönt efter att ha suttit på bussen med nålar i baken, eftersom jag skulle med nästa kommunikation, visste redan från början att det skulle vara precis på håret, men man försöker ju! 16:20 skulle kommunikationen gå, jag klev av bussen ca 16:19. Men tusan i mig jag hann (Vad är det du brukar säga nu igen Vida? ;) )

Ja vad har jag gjort då, jo först skulle jag gå å fixa biljetter till Avatar till mig och J, men allt var typ slut, 2 platser kvar, på skilda platser, järnspikar! Jaja vi bestämde oss för att ta den en annan dag.

Sedan åkte jag vidare till F för en intervju, vi hade mycket trevligt och talade om allt eller inget. S var också där :) Så nu blir det att börja med Historia B analysen som jag har kvar från förra året, suck, men nu har jag i alla fall pratat med F.

Har ångest åmgest ångest över PA imorn, shit pommes frittes, så om ni inte hör något från mig imorgon, ligegr jag antagligen på skolgolvet och skakar tänderna ur mig av ångest. VARFÖR VARFÖR VARFÖR har man en kurs som heter Projektarbete! Aja, på något vänster ska nog detta ordna sig me. Tänk på Australien Sophia!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: