2010-01-27
 16:28:03

Panikarbetesdag

Ursäkta mig för bad uppdatering. Men jag har faktiskt varit duktig och tagit mig i kragen och skrivit på mitt PA. Jag e nog helt klar med Inledningen, nästan 3 sidor blev den. Och sen har jag ytterligare ca 3 sidor avhandling, it is going forward. Tänkte fortsätta plugga det tills kanske 7-8 ikväll, för att sedan städa och kanske tvätta lite grann. För sen klockan 21:00 börjar Sweeny Todd på Canal plus! Den med Johnny Depp ni vet. Jag har sett den på bio när den kom, jag tror det var tillsammans med Lillnoddan, men det ska bli kul att mysa och tänka tillbaka på att jag faktiskt varit ganska duktig idag.


Vad ska ni göra ikväll?

Shieet pommesfrittes vilket väder!!! Jag som har haft en liten förhoppning om vår, eller i alla fall mildare väder ett tag nu. Men icke sa nicke! Igår var det minus 14 grader igen, bläää vad kallt! Idag är det inte så kallt , men det snöar, blåser och yr så in i norden. Välkommen till Sverige!

Kyss


MALIN

Blev din inledning 3 sidor?? :O min är knappt en halv sida ;) hahah



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: