2010-01-13
 19:47:59

Pluggis

Nu har jag varit en dålig bloggerska. Men jag skrev ju det tidigare, att jag faktiskt var tvungen att plugga... Men nu har jag nästan gjort klart hela min sista Historia B uppgift från förra året, men nu VILL JAG INTE ANALYSERA MERA!!!! Näe jag tror inte att det blir mer plugg idag, föutom att läsa Brott och straff då... Den boken komemr typ aldrig ta slut, och jag som bara behöver läsa halva!!!! Jaja på nåt vänster som sagt.

Ja idag spydde Rickard på Johan, inget mer behöver tillägas, än att Johan tror att det var äckligt.

Något lite lustigt hände på Åhléns idag (Varför händer allt på Åhléns?) Jag och Vida hade stårr och diskuterat blond och brunettschampoo med en expedit när jag får för mig att leta efter torrschampoo. helt plötslig faller något silverigt ner precis bredvid mig. det tar väl ett tag innan någon yttrar något. Jag säger till Vida; Var det där mitt örhänge? Vida; Jag tror det. I skydd av mig lägger sig Vida ner på golvet och kollar under hyllorna, men inget örhäne! Hon kollar igen, men inget syns till. Mycket underligt! jag ber Vida dölja mig medan jag nu lägger mig ner och kikar bland nedfallna hårvaxburkar och mängder av damråttor. Ser inget örhänge, eller jo vänta! Jag reser mig upp och säger att vi ska gå runt till andra sidan om hyllorna. Och mycket ritkigt där ligger den, helt ensam. Var bara att plocka upp den och trycka in den igen. Lite skit renar öronen, eller?


Vida

Hahah! Vilka äventyr alltså!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: