2010-01-05
 21:29:01

potpurri!

Hola Spagnola!
Linnea här!
japp, nu gästbloggar jag för Fian!
Okay! jag tänkte berätta 10 fakta ni (kanske) inte vet om min kära vän..
1) Hon älskar kostymer, i alla färger
2) Hon har världens gladaste humör. yes, här har vi ingen butter inte! :)
3) Hon bor i ett hus som är kusligt likt pippis! (JAG LOVAR)
4) På sportlovet kommer hon vara i exotiska Thailand!!!
5) Hon bor på en jättefin ö! (jag med)
6) Sophia är en av de starkaste människa jag känner.
7) Hon älskar fudgekola
8) Hon älskar att segla
9) Hon är en skärgårds-tjej hela hon
10) hon ääällskar glass!
Jaha! Det var 10 fakta om henne!
nu kommer lite bider också!
N-joy
Som sagt seglartjejen Sophia
Seglartjej!
Fin bild på fia
Bild tagen för bara några dagar sen!
Ja! nu vill Sophia ha sin dator tillbaka!
Vi ses!
/LINNEA



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: