2010-01-26
 13:53:18

@ school

Sitter i biblioteket i skolan. Sitter och skriver på min uppgift om Obama och fredspriset som jag har kvar från Samhällskunskap B från förra året. Egentligen så ska vi ha Historia C nu, men vår lärare G hade ordnat så att de som inte var med eller fick IG på förra provet får göra det idag. Vilket betydde att vi INTE har någon lektion idag, wihooo!
Men icke sa nicke blir man LEDIG för det, näe nu blir det plugga plugga. Har studiedag imorgon och på torsdag så att vi ska få arbeta med PA. Blir PA hela dagen imorgon, därför jobbar jag andra ämnen idag å att jag kan fokuser imorgon. Är hemma själv, blir skönt så tt man kan vara lite schizo och prata för sig själv samtidigt som man pluggar, sånt gillas :P

Ja så nu grottar (försöker) jag in mig i Obama och fredspriset, känns lite avlägset nu, eftersom det skulle vara en aktuell nyhet, men va tusan även den har väl varit aktuell en gång :P

Pusshej <3



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: